برنامه های شنیداری

خواننده «معلم و دانش آموز بهائی » داریوش نیست

دانش آموزان و بینندگان عزیز سایت ورقا

لطفاً این اشتباه را هر کس و در هر کجا که مرتکب شده فورا اصلاح کند. آهنگی در رابطه با رفتار معلمی با شاگرد بهائیش(معلم و دانش آموز بهائی) با صدایی شبیه داریوش پخش شده( و در این سایت هم قرار گرفته است)

خواننده این آهنگ شخص دیگریست وبااحترام به هنر آقای داریوش ایشان به هیچ وجه نقشی در خواندن شعر و یا ساختن این آهنگ و اجرا آن ندارند لطفآ این موضوع را به دوستانی که این آهنگ را به نام داریوش میفرستند تذکر بفرمایید.

با سپاس ورقا

معلم و دانش آموز بهائی

دانلود

دانش آموزان عزیز،

ترانه ای که تقدیم میشود، پژواک مظلومیت شماست که به گوش جهانیان میرسد، ندائیست که از اعماق قلب پاک و روشن شما علیه تعصبات غیر انسانی بر میخیزد، صدائیست علیه رفتارهای تبعیض آمیزو خشونت بار، نوائیست برآمده از جان همه قربانیان بی پناهش که غمها و دلشکستگی هایشان، چون اشک ماهی در آبها ناپیداست ....

قسمتی از سخنرانی دکتر مهاجر درباره "تاثیر خون شهیدان"

دانلود

ترجمه سخنرانی جناب دکتر رحمت الله مهاجر درباره "تاثیر خون شهیدان" :

دانش آموزان عزیز ، امر مبارک به فداکاری و جانفشانی اجداد و نیاکان ما در ایران پا بر جا مانده است . از شما دعوت می کنم به سخنرانی جناب دکتر رحمت الله مهاجر درباره استقامت و جانفشانی وتاثیر خون شهیدان به دقت گوش فرا دهید .

الله ابهی دوستان

فکر می کنم امروز قرار است دربارۀ موضوع بسیار مهمی مشورت کنیم، دربارۀ فرایند رشد و توسعۀ امر مبارک از زمان تولد آن تا زمان شکوه و بزرگی آن، زمانی که سراسر جهان را فرا گیرد. می دانید، روش رشد امر بسیار عجیب است، امر در اثر مخالفت رشد می کند. شاید نیمی از آن به دست بهائیان انجام می شود و نیمی دیگر به دست دشمنان. شاید هم سهم آنها در این کار بیشتر است، دقیقاً نمی دانم. می دانید زمانی که امر بهائی آغاز شد، این ملّایان و دیگران بر منبر علیه امر داد سخن می دادند، فریاد می کردند و می گفتند که «واشریعتا! واویلا! دین و ایمان از دست رفت. اسلام از دست رفته، همه چیز نابود شده» و علیه دیانت بهائی بسیار سخن می گفتند. حضرت بهاءالله فرمودند این مردمان اعلان امر بهاءالله می کنند در حالی که خودشان درک نمی کنند. خیلی جالب است که آنها دیانت حضرت بهاءالله را اعلان و تبلیغ می کنند.